Sista IVP handledningen

Just nu sitter jag och mumsar på dagens frukost, som består av knäckemackor, yoggi och müsli :) Riktigt gott! Om 20 min ska jag promenera till tåget..

Idag är det IVP handledning mellan 9-12.. Har ett stort problem med min plan just nu. Jag har skrivit alldeles för många sidor vilket betyder att jag behöver ha hjälp av handledaren för att strukturera upp vad som är väsentligt att ha kvar och vad som ska bort! Det är sjukt svårt att skala bort sidor, alltså inte så enkelt som det låter, så vi får se hur det går :S Annars har jag kommit ganska långt med den :) Har 3 delar kvar att skriva (ca 4 sidor) vilket känns lugnt då den ska publiceras den 22/5! Det känns även skönt att jag efter opponeringen och bedömningen av planen har 3 hela dagar att komplettera innan jag tar examen :) Hade inte varit jätte roande att sitta och komplettera efter att du är klar med utbildningen! Trots att jag just nu pluggar 100%, jobbar 40% och har massa annat att tänka på, så känner jag mig GLAD :) Jag börjar äntligen se ljuset i tunneln efter 3,5 års slit!!

Ha en trevlig dag allesammans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0