Fågelholken

Idag hade jag planer på att ta en powerwalk efter jobb.. Men efter att ha haft en stressig dag på jobb, huvudvärk sedan 12.00 och fått vänta i Lund i 25 min på tåget (kraftiga förseningar i riktningen Malmö-Helsingborg) så försvann lusten så fort jag satte foten innanför dörren här hemma! Kvällen resulterade i mys med Jimmy istället. Lyckades även släppa efter för tröttheten och stängde mina gröna runt 21.00. Vaknade 21.45 av att Jimmy försökte väcka mig och därefter le mig från soffan och upp på ovanvåningen, sötis!! Har även hunnit med att bli mobbad för att jag sov med öppen mun! Haha 😮 Tydligen gör jag ofta det när jag sover på rygg.. Men, palla hålla upp hakan när man sover då? 😉 

Natti! 

Kommentarer
Postat av: Mor;)

Naaw vad kärt.......säg du till Jimmy att han säkerligen ser likadan ut :)

2013-11-19 @ 10:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0