Godmorgon allesammans :)

Då var det måndag och vi har en ny orörd vecka framför oss! Kom precis på att det är vecka 42 idag och 10 veckor kvar på detta året. Tänk vad fort ett år går egentligen? Kommer ihåg när jag satt där i Januari månad och kämpade med C-uppsatsen tillsammans med Celie :) Det känns som igår och ändå är det 9 månader sedan! Eller dagen jag började jobba som handläggare i Eslöv, 10:e Juni.. Vart har sommaren därefter tagit vägen?  Kan i alla fall konstatera att tiden går snabbt och att det är viktigt att ta vara på varje dag :) Ska bli kul att komponera ihop ett inlägg vid årskiftet om allt som har hänt under 2013 och vad jag ser fram emot med 2014 :) 

Tjänsten jag går på i Eslöv kom ut internt för cirka en vecka sedan.. Sökte den i förra veckan och jag kan säga att jag går med en nervös känsla i magen varje dag. Den 20:e oktober (på söndag) går ansökningstiden ut och därefter får jag besked på om den blir min eller inte. Tror att jag får veta i början på nästa vecka! Jag ska alltså gå runt med denna nervösa känsla i kroppen i över en vecka till :P puuhh! Självklart hoppas jag på att tjänsten blir min :) Heltid, tillsvidareanställning och i en arbetsgrupp som jag trivs med, hade varit perfekt! Vi får se helt enkelt! 

Nu ska jag snart hoppa på tåget från Lund till Eslöv. Har planer på att styrketräna ikväll och jag hoppas att planerna går i lås ;) Trevlig måndag allesammans! 






Kommentarer
Postat av: Ann

Tack för en trevlig tjejkväll! :)

2013-10-14 @ 08:25:14
Postat av: Sara :) :)

Tack själv!! :D

2013-10-14 @ 08:26:01
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se
Postat av: Jennie

Vi håller tummarna för dig här!!!

2013-10-14 @ 10:23:23
URL: http://www.jennieklang.blogg.se
Postat av: helena

Håller tummarna för jobbet!

2013-10-14 @ 15:18:50
URL: http://rusca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0