En fullspäckad lördag :)

Då var denna lördagen också gången! Varför går tiden alltid så fort när man är ledig..? Började dagen med lite pyssel och frukost för att sedan bege mig ner till höstmarknaden här i Kävlinge :) Handlade en nya kavaj och två vardagströjor i "tantaffären" i Mårtensgatan ;) haha! Har alltid tyckt att kläderna där inne är för äldre, men idag hittade även jag lite smått och gott! Därefter mötte jag upp Jennie och Johan vid deras stånd. Fick handlat ett fint blomsterarangemang som Jennies mamma gjort själv, super fint! Efter marknaden begav jag mig hem till Becciz :) Härligt att ha dig hemma igen vännen! Jag blev bjuden på lite kaffe och som tack fixade jag hennes frisyr till kvällen :P Snäll som man är! Det blev två inbakade flätor på sidorna med en liten uppsättning baktill, snyggt!

Eftermiddagen spenderades på Willys.. Storhandling är nog något av det tråkigaste som finns :S Handlade i alla fall lite ingredienser så att jag kunde göra kvällens middag :) Fetaost biffar med klyftpotatis och Jensens favorit sås mumsade vi i oss idag! En riktig lördagsmiddag minsann :) Känner mig helt slut i både kropp och knopp just nu, så med de sagt dyker jag sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0