Mysfredag!

Får börja med att säga tack Pappa, Helena och Mamma för era fina kommentarer :) Även ni ska ju hitta på trevligheter i helgen!

Kvällen idag har varit toppen! Blev upphämtad av Rebecca på stationen i Lund vid 17.00 och därefter begav vi oss till Nova! Blev lite shopping för min del, bland annat en ny klänning, tröja och armband :) Vi åt vars en god sallad också innan vi åkte vidare mot SF bio och placerade oss i stolarna för att se White House Down! Filmen var jätte bra! Mycket action blandat med humor, så den föll mig helt i smaken. Att Channing Tatum är med gör bara det hela ännu bättre ;) Tack till dig min vän för fina och mysiga timmar med dig!!

Nu kallar sängen, men även en liten Fis och min sambo såklart! Natti :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0