Dagbokstankar 2014-03-08 (12+2)

2014-03-08 (12+2)

Jag är inte längre öm i brösten, så som jag var i början av graviditeten. Upplever mig inte heller lika trött, trots att jag ändå vissa kvällar somnar i soffan innan klockan slagit 20.00. Tidigare i veckan köpte jag även mina första mammabyxor (jeans) i storlek 40 :) De kommer att sitta klockrent nu i vår. 


Jeansen visade sig inte alls sitta lika bra efter att ha använt dem i 30 min hemma med lapparna på :( Vet inte om jag jämförde för mycket med mina tidigare jeans som inte var av en mammamodell? De kändes konstiga och i samma vecka åkte jag och lämnade tillbaka dem. Därefter vet jag att jag köpte nästan alla HM:s jeans (mammabyxor) för att testa ifall där var någon modell som skulle passa mig och min kropp. Köpte jag för liten storlek så passade dem inte i låren/rumpan. Gick jag upp en storlek så att de passade där, ja då var själva byxan alldeles för stor för att hållas uppe av den lilla magen. Så, det slutade med att jag inte kunde ha några av HM.s jeans utan fick hålla mig till andra typer av chinos/prasselbyxor istället!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0