Nya sundare vanor :)

Den 2:e januari började "allvaret" för min del! Det har blivit en hel del förändringar både när det gäller kosten, intag av sötsaker samt tillägg av ett sundare tänk 😃 På en vecka har jag gått ner 1,8kg!! Blev chockad imorse när jag ställde mig på vågen eftersom det är dags för "lingonveckan" också. Jag brukar ju gå upp 1 kilo då.. Hmm, är det bara ren tur eller har jag lyckats chocka kroppen? 👍 Återkommer om detta i nästa vecka! Hoppas ju självklart på ett bra resultat då också 😉




Kommentarer
Postat av: Sara

Wow så grymt Sara. Jag vill veta hur du ändrat allt :)

2014-01-09 @ 19:36:53
Postat av: Sara :) :)

Jag har definitivt inte ändrat allt ;) Dock har jag börjat tänka annorlunda och försökt få in ett sundare tänk.. :) Delar med mig av mina erfarenheter och vad jag har gjort mär jag ser om det verkligen fungerar! Kan ju vara så att det var en "bra" dag på vågen också..? :S Jag lovar att uppdatera er :)

2014-01-09 @ 19:39:15
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se
Postat av: Jessica

Vad är det för app du använder dig av? :-)

2014-01-09 @ 23:23:30
Postat av: Sara :) :)

Viktkoll heter den :)

2014-01-10 @ 10:00:49
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0