Kristi himmelfärds dag 2014

Idag har vi som sagt varit lediga 😃 Tog en härlig sovmorgon till 08.30 (ingen bebis som väckte mig idag) och avnjöt en god frukost i soffan tillsammans! 


Idag gick vi även in i vecka 25 😍


Efter frukosten körde vi till Nova för lite shopping! Jimmy handlade ett par fina byxor till bebis 👍


Han överraskade mig med en olja till magen 😘 Den ska tydligen vara riktigt bra och förebyggande mot bristningar!


Efter Nova körde vi och handlade lite mat inför helgen och därefter mötte jag upp Becciz på centan för lite snack, shopping (enbart tittande för min del) och lite lunch/middag! 


Det var vår torsdag det ☺️ Om en timme kryper vi ner i sängen.. Jobb imorgon för oss båda, sen håller vi helg! Vi har planer på att stå på loppis (esplanaden) på lördag och håller våra tummar att vi har uppehåll och fint väder ☀️

Kommentarer
Postat av: Jennie

Då ses vi på esplanaden! Jag ska med stå där med mamma & pappa :)

2014-05-29 @ 23:12:39
URL: http://www.jennieklang.blogg.se
Postat av: Sara :) :)

Åhh kul! :) :) Vi får höras om vart ni står.. Vi kommer troligtvis att försöka hitta en plats nära toaletten!

2014-05-30 @ 06:40:25
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se
Postat av: Beccizzz

Superkul med spontandejten igår! 😄❤️ Hoppas ni får sålt mkt på loppisen!! Puss

2014-05-30 @ 11:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0