Välkommen vecka 40 (39+0) <3

Idag välkomnar vi vecka 40 (39+0) 😃 Den senaste veckan har varit katastrof både när det gäller avsaknad av sömn men också: vätskeansamlingen i ben/fötter samt min foglossningen som gör något fruktansvärt ont! 😢 Jag kan verkligen hålla med dem som säger att de sista veckorna av graviditeten är som värst! Tre nätter på rad har jag sovit extremt dåligt.. 500 toalettbesök och vändningar i sängen som smärtar gör sitt, men det har även känts som att jag ligger i en halvvaken "dvala" av något slag. Jag sover inte och det känns som att jag är vaken, trots att jag säkert sover? Svårt att förklara! Det är så skönt att veta att allt detta försvinner när graviditeten är över. Tänk om jag hade drabbats av denna typ av ryggont i resterande av mitt liv?! Fy så hemskt 😳 

Nä gott folk, dags att ta tag i dagen 👍




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0