Mot Stockholm 😃

DĂ„ var man pĂ„vĂ€g till huvudstaden och till min efterlĂ€ngtade vĂ€n 😃 InsĂ„g precis att jag tog ett tĂ„g tidigare Ă€n tĂ€nkt frĂ„n KĂ€vlinge till Lund, sĂ„ hĂ€r sitter jag nu i solen och invĂ€ntar tĂ„get som ska gĂ„ till Stockholm 09.26 ☀. Jag blir alltid lite nojjig nĂ€r jag ska passa flera tĂ„g. Idag skulle jag ex kunna ta ett som gick senare, men tĂ€nk om de hade varit försenat? Ja, sĂ„n Ă€r jag! DĂ„ Ă€r det bĂ€ttre att vara ute i god tid och försöka passa pĂ„ att njuta av tiden i solen istĂ€llet đŸ‘đŸ» 


Cirka 4 timmar kommer tĂ„gresan att ta.. 13.39 ska jag vara framme i Stockholm och dĂ„ ska Fanny möta mig pĂ„ centralen dĂ€r! Kommer bli en mysig helg med massor av kvalitetstid med henne ❀ Vad fredagen och helgen har att bjuda pĂ„ vet jag inte Ă€n! 

Kommer dock sakna mina Ă€lskade killar! Detta blir första gĂ„ngen som jag Ă€r utan Alvin i nĂ€stan tre hela dagar 💔 Mitt mammahjĂ€rta vĂ€rker redan! 






Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0