Posters att älska 😍

När vi flyttat till vårt hus ska jag köpa lite nya posters hade jag tänkt. Älskar de svart och vita och kontrasten som blir både mellan motiv och bakgrund samt mellan bakgrund och ram! 😃


Denna underbara, med tvättsymboler kommer passa perfekt i grovköket där vår tvättmaskin, torktumlare och torkskåp kommer att vara 👍🏻


Poster "Styckningsschema" är en annan favorit och denna ska självklart finnas i köket 😍



Även dessa, en med olika måttenheter och en med ett klassiskt pannkaksrecept skulle passa perfekt i köket! 


Denna sista skulle jag vilja ha när vår familj är "helt komplett" 😃 Även om den känns så nu så finns tankarna där om att vi vill ha ett barn till och då vill jag vänta med denna tills vi har det! Men visst var den fin? ☺️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0