🎄 UppesittarkvĂ€ll + julaftonsmorgon 🎄

IgĂ„r var det dags för den Ă„rliga uppesittarkvĂ€llen tillsammans med familjen Lundberg/Nilsson 😃 Vi bestĂ€llde pizza, mumsade pĂ„ julgodis och drack glögg och sjĂ€lvklart spelade vi Bingolotto ocksĂ„ đŸ‘đŸ» Jag hade turen och vann 100kr kontant + 2 sverigelotter! Tack för en mysig kvĂ€ll tillsammans med er ❀





 De hade förresten köpt med sig sĂ„ mĂ„nga fina presenter till oss! Först fick vi allt detta godiset och sen fick Alvin tvĂ„ julklappar som innehöll en bok och super fina klĂ€der 😍 Jag och Jimmy fick Ă€ven vars en present, ett par vantar som man kan anvĂ€nda med telefonen đŸ‘ŒđŸ»

Vi började julaftonsmorgon med en sovmorgon till 09.00. Alvin har skött sig exemplariskt inatt och inte vaknat en enda gĂ„ng đŸ‘đŸ» Först blev det mys i sĂ€ngen med paddan och dĂ€refter fick Alvin öppna sin första julklapp 🎁 



Wiihhoo!! Babblarnafigurerna var uppskattade đŸ˜ƒđŸ‘đŸ» Han har lekt med dem hela morgonen/förmiddagen! 



Annars har vi bara myst i pyjamasen och jag har Ă€ven hunnit klippa Alvin! 40 min stod jag i duschen och hade honom i matstolen framför.. Mutade med "stadens hjĂ€ltar" pĂ„ paddan och dĂ„ gick de hur smidigt som helst 😊 

Nu sover Alvin och förĂ€ldrarna hĂ„ller pĂ„ att fixa sig och packa ner det som ska med till mamma & Lars. Vid 15.00 vĂ€ntas julfirande i StĂ€vie tillsammans med min familj â€ïžđŸŽ„đŸŽ 

GOD JUL ALLESAMMANS 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0