Egentid med älsklingen ❤️

Igår hade jag och Jimmy en kväll för oss själva, så behövligt!! ☺️ Vi började kvällen med en timmes oljemassage 👍 Därefter hade vi bokat bord på min favorit restaurang med "icke thailändsk mat" Beefeater! Maten där är ljuvlig 😍 Både jag och Jimmy avnjöt en pepparstek med potatisgratäng till varmrätt. Köttet var så mört och kniven bara gled igenom när jag delade den 👌 Till efterrätt åt vi deras hemmagjorda äppelpaj och till den serverades vaniljsås, vaniljglass och lite färsk frukt! 


Påväg ner till stan i "grisabilen" som vi kallar det 😜 






Mätta och belåtna hade vi 1 timme att slå ihjäl innan taxin skulle komma. Hmm, shoppa eller unna oss ytterligare massage? Det blev 1 timmes fotmassage för oss båda och pedikyr för mig ☺️ Underbart! 

1 timmes oljemassage: 300 bath = 75kr

1 timmes fot/ben massage: 200 bath = 50kr

Pedikyr: 300 bath = 75kr




Kommentarer
Postat av: Bella

Åh mysigt 😍 är inte alls avis 😆 är ni väl unnade 😊😘 njuuuut massvis! 💖

2015-01-17 @ 12:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0