Fräsch och fin ☺️

Idag blev det ett kärt besök hos frissan! Det var 4 månader sedan jag slingade mig sist, så de var på tiden! Utväxten var 5 cm och 1,5 cm fick åka av på längden. Valde att lägga ljusa slingor uppe i benan och runt ansiktet och i de andra håret blandade vi in lite mörkare (ask tror jag de heter). Dock syns de inte så mycket, men fick ändå lite mer "liv" så att de inte ser ut att vara blonderat 😃 Stort tack till Natalie för ett fantastiskt jobb, som vanligt! 👍





Älskar att jag börjar få lite längd på håret också 👏😃

Kommentarer
Postat av: Mor❤️

Här väntar man på blogginlägg om marknad, kalas mm. Så bloggar du om frissan samma dag du varit där😳😉Men snyggt blev det iaf❤️❤️❤️

2015-07-07 @ 06:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0