Packa packa packa 😅

DĂ„ var Ă€nnu en ledig helg över.. De gĂ„r sĂ„ himla snabbt! Nu har jag en vecka kvar att jobba och dĂ€refter vĂ€ntas 4 veckors "semester" tillsammans med mina killar ❀ 

Det bĂ€sta med denna lediga helg mĂ„ste nog vara att Alvin lĂ„tit sin mamma och pappa sova gott bĂ„da nĂ€tterna! đŸ‘đŸ» Han har somnat runt 21 och sovit till 08, helt underbart! SĂ„ efter att ha fĂ„tt alldeles för lite sömn tidigare i veckan kĂ€nner jag mig hyfsat utvilad nu faktiskt 😃 



Förutom att sova har vi ocksÄ gjort en massa nytta! Vi skulle egentligen haft mina fastrar pÄ grillat i lördags, men de blev avbokat. SÄ vi passade pÄ att packa istÀllet! Fick fyllt nÄgra lÄdor och Àven strukturerat upp en del annat!

Idag har vi varit pĂ„ Jysk och reklamerat vĂ„rt stora bord frĂ„n utemöblemanget, hĂ€mtat en diskmaskin som vi köpt begagnad till lĂ€genheten samt kört hem massor med saker till Jimmys pappa! Han Ă€r sĂ„ snĂ€ll och lĂ„ter oss ha en del av vĂ„ra saker dĂ€r, det vi inte fĂ„r plats med i lĂ€genheten sen 😃 Avslutade kvĂ€llen hemma hos mamma & Lars, som förövrigt varit sĂ„ snĂ€lla och passat Alvin medan vi höll igĂ„ng! De bjöd pĂ„ god middag (köttfĂ€rslimpa med sĂ„s och potatis) och en smarrig efterrĂ€tt en timme senare! 


Puuhh! En helg med massor att göra â˜ș Ska bli otroligt skönt att fĂ„ vara hemma med mina killar i 4 hela veckor sen. LĂ€ngtar enormt mycket! ❀ Hoppas mina lĂ€sare haft en bra helg! Kram pĂ„ er 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0