Ny vagn, mys med vänner och shopping!

Förra veckan var jag usel på att blogga. Mycket som hände och tiden räckte inte till! Tänkte ta igen lite av de i detta inlägget ☺️ 

Förra söndagen igen hade jag en mysig dag tillsammans med Anna & Amanda. Vi körde till Malmö då vi bestämt oss för att handla en renodlad sittvagn till Alvin. Först blev det ett stop på XXL Lutz, vidare till Babyringen, stopp för lunch på Tacobar, tillbaka till Lutz och sist ett besök på Emporia 😃 Och JAA, vi blev med ny vagn!! Shoppade även lite annat smått och gott som typ är omöjligt att undvika när man är iväg 😋 Tack för en mysig dag 😘


Fina tjejer 💕


Nachotallrik, såå gott 😋


Ja, Alvin har inga strumpor på sig som vanligt 🙈 Han ska alltid envisas med att dra av dem! 








Yeeiii!! Då blev vi med ny vagn 😃👏 Har kört den i lite mer än en vecka nu och vi älskar den! Klockrent val 👍



Såklart lite kläder till Alvin också ☺️



Fina trägalgar i olika färger till Alvins "kommande" garderob 😃

Förra veckan mötte vi även upp Tessan & söta Molly i byn och fika på caféet vid torget samt uträttade lite andra ärende! Vi brukar säga att Molly är Alvins fjälla 😘 Visst är dem söta tillsammans? 


Förra onsdagen var vi iväg med Izza & Elicia ☺️ Först blev det ett stopp på BabyV för att lämna in vår Kronan vagn på service. Under tiden den servades körde vi bort till Väla och strosade där i några timmar! Lunchade thaimat och shoppade lite 😃 Tack för en super mysig dag med er 💕



Sötaste ungarna 😍 


Ny diskmedelspump fick de bli! Perfekt med "fack" för flaskborstar och för svampen som vi också använder till A:s flaskor 👍 


Ny dyna och organiser till vagnen 😃 Älskade mönstret på dynan, passar perfekt till vår prins 👌


Ännu mer nytt till A 😃 Kan verka som att jag shoppar jätte mkt kläder till honom, men de tycker jag inte att jag gör. Vanligtvis (i snitt) handlar jag cirka 2 bodys, ett par byxor, två par strumpor och två pyjamaser på en månad. Detta landar på cirka 500kr. Vissa månader handlar jag mer och andra inget alls. Men vår kille växer i raketfart, så givetvis behövs det kläder under månaderna som kommer ☺️

Det var lite av vad som hände i början av förra veckan! Tänkte att jag skulle blogga om resterande veckan senare idag eller imorgon. Puuhh det är mycket att ta igen 😜 Hoppas mina läsare får en trevlig tisdag!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0