Fint besök från huvudstaden <3

I torsdags hade jag FINT besök av Fanny ❤️ Hela dagen (från 10.00-21.30) fick jag spendera med min fina Stockholmsvän! Hämtade upp henne på stationen vid 10.00. Därefter avnjöt vi en god bullefrukost samtidigt som vi försökte ta igen allt vi missat hos varandra sedan sist vi hördes/sågs! Runt 12.00 kom mamma förbi på lunch, dels för att få träffa Fanny men också för att gosa med A ☺️





När hon gick blev det en lugn promenad med Alvin i vagnen och Zindra i kopplet! Vädret var helt underbart och solen sken ☀️ Efter promenaden satte vi oss en stund på framsidan (där vi har eftermiddags/kvällssol) och njöt i värmen! Just då kändes det som vår i luften 🌷🌿 Självklart blev det en massa lek och bus med Alvin. Det var så kul att se hur mycket Alvin gillade Fanny 😍 Hon sjöng för honom, kittlade honom, gick runt med honom och man såg hur han log och trivdes som fisken i vattnet hos henne! 





När Jimmy kom hem från jobb vid 16.30 begav vi oss till Centan, då jag hade några ärenden att uträtta! Skönt att vi hann med de så slapp jag ordna med de i helgen 👍 19.00 satt vi bänkade på Viggos i Lund och mumsade på Hamburgare 😋 Även om vi bara sågs en dag (och det tar flera månader till nästa gång) så kändes de ändå som att vi hann ta igen allt vi missat och bli uppdaterade om vad som händer i varandras liv just nu! Jag och Fanny lever helt olika liv och jag kan tänka mig att hon tycker de är lika kul att höra om vad jag har för mig, som det är för mig att lyssna på henne ☺️ 


Tack älskade vän för 11,5 (fucking underbara) timmar med dig 😘 Det behövdes för mitt hjärta och min själ! Även ett stort tack för de fina presenterna från både dig och Kerstin! Nu längtar jag redan till sommaren då vi ses igen! En vän som dig borde alla ha, så de så 😍

Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh vad fint skrivet om vår underbara dag tillsammans!! Vi ses snart igen ❤️ Längtar redan!!

2015-03-01 @ 09:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0