🌟 Första advent 🌟

Vilken mysig dag jag har haft tillsammans med min fina familj ❀ Först Ă„t vi en god "helg-frukost" och dĂ€refter körde vi till Center Syd. Vi ville sĂ„klart spana in hur fint det har blivit efter renoveringen, och wow vilket lyft! đŸ˜ƒđŸ‘đŸ» 

Vi passade Ă€ven pĂ„ att utrĂ€tta Ă€rende, handla julklappar samt shoppa lite till Alvin! Han fick 3 nya tröjor och 2 pyjamaser (tvĂ„delade i storlek 92). Jag mĂ€rker att vi börjar gĂ„ över lite smĂ„tt till 92. Tröjor kan han ha i den storleken bara vi viker upp armarna lite. I byxor har han fortfarande 86. Det blev en timmes stopp pĂ„ Drakens lekland ocksĂ„ â˜ș Alvin Ă€lskar bollarna frĂ„n bollhavet! 

NĂ€r vi kom hem julpyntade vi lite (ganska lite dĂ„ jag faktiskt inte orkade dra fram allt i denna lĂ€genheten). Stakarna, adventsljusen, julmusen och bocken fick Ă„ka fram i alla fall! 






Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0