Längtar 👏🏻


Som vi längtar efter vårt hus! 😃👏🏻 Såklart börjar jag redan nu fundera på hur vi ska ha det och vart vi ska placera våra möbler etc! Tomten är på 650kvm och huset är på 125kvm. Inte särskilt stor trädgård men ändå lagom - precis som vi vill ha det. Huset är inte heller något "jättehus" utan precis sådär lagom för oss 😋 Varken jag eller Jimmy vill ha ett stort hus (150-200kvm), så detta kommer bli perfekt👌🏻 Enligt "rykten på stan" (haha, Falk!) så finns de tydligen personer som stör sig och irriterar sig på vårt husköp.. Suck! Har inget mer att tillägga där 🙊

Godnatt!




Kommentarer
Postat av: Anna o Hampus

Sååå jäkla kul o är väldigt glad för er skull , kommer bli helt underbart o perfekt för er! ❤️
Jadu , det finns gott om avundsjuka puckon !! Låt dem va irriterade, tråkigt att många ska ha åsikter om vad ni gör!! Det är ert liv, ni gör va fan ni vill med det.... 😍 det är väl för att de aldrig själva kommer uppnå det fantastiska ni har! Pissa på dem 👊🏼
Love you ❤️

2015-09-07 @ 00:17:17
Postat av: Mor❤️

Kan bara hålla med Anna😡 Detta kommer bli helt perfekt för er och vi är många som är jätteglada för er skull❤️❤️❤️Inte minst jag som får er nära mig (lovar att inte springa ner dörrarna), men Gosmannen kommer att kunna springa hem lätt och säkert till sin mormor och morfar Lars❤️❤️❤️

2015-09-07 @ 16:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0