Sjukstuga hĂ€r hemma 😕

Fy bubblan vad vi har varit och Ă€r kassa hĂ€r hemma! Det började med förkylning pĂ„ Alvin (för nĂ„gra veckor sedan) som sedan övergick i feber och en hemsk hosta. För nĂ„gra dagar Ă„kte Ă€ven jag pĂ„ skiten. Feber, huvudvĂ€rk och en hosta frĂ„n helvetet! 😳 Hostar sĂ„ att jag krĂ€ks och kan inte sova om nĂ€tterna.. FĂ„r sitta upp och sova och de blir vĂ€l en aning bĂ€ttre. 

De vĂ€rsta Ă€r ju att bĂ„de jag och A Ă€r dĂ„liga. Detta skapar en ond cirkel och dĂ„ speciellt om nĂ€tterna. Först ligger jag och hostar i 30 min och nĂ€r jag vĂ€l kommer till ro och blundar sĂ„ hostar A och vaknar av de sĂ„ jag fĂ„r gĂ„ upp och hjĂ€lpa honom att somna om igen. Sen lĂ€gger jag mig, hostar igen och sen vaknar A. Suck! SĂ„ gĂ„r det om nĂ€stan hela natten 😞 Sjukt jobbigt! Jimmy fick bli min rĂ€ddare idag, dĂ„ han stannade hemma frĂ„n jobb och har tagit hand om A sĂ„ jag har kunnat vila/sova precis nĂ€r jag vill.. 

LĂ„t oss bli friska NU!! 


Bjuder pĂ„ en bild med en glad Gosman i alla fall ❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0