Jimmy <3

Jag och min älskling umgåtts väldigt mycket de senaste dagarna, inte mig emot ;) Har ändå hunnit plugga, träffa vänner och fixat här i lägenheten!

Jimmy får mig verkligen att må bra <3 Jag "trodde" att jag hade det bra i mitt förra förhållande, men tänk så fel man kan ha.. Det är helt underbart att vara med en kille som är: social, rolig, omtänksam, förstående, öppen, galen och otroligt charmig ;) Och jag tackar gudarna varje dag för att han inte är: SVARTSJUK, osocial, kontrollerande eller bara allmänt tråkig!

Jag har tidigare fått erfara en kille som knappt pratade med min familj eller vänner efter flera år, såå tråkigt! haha, men nu har jag hittat en kille som är precis tvärtom och det gillar jag skarpt!! Är så glad för att min familj tycker om Jimmy Palm och jag är såå glad för att han tycker om dom =) By the way så längtar jag till min brors student den 11 Juni =) Då ska Jimmy få träffa heeeela släkten ;) hihi.. Kul!






Tycker om dig så himla mycket! Och precis som vi alltid sa till varandra i början när vi träffades så säger jag det igen: "Det går knappt att beskriva med ord hur mycket du betyder för mig" Jag längtar otroligt mycket till sommaren, och allt roligt vi ska hitta på tillsammans!


Kärlek



Kommentarer
Postat av: Jenny

Det e inte så svårt...

Jag använder mig av en sida som e jätte bra!

Adressen är:

http://www.designadinblogg.se/2009/may/lagg-till-en-egen-bild-som-header.asp



Han besriver jätte bra & lätt hur man kan göra olika saker på bloggen...

Svårare än så e det inte..

Good luck..

Kram

2010-04-22 @ 07:41:02
URL: http://kosbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0