Jimmy och Jag <3

Jag och Jimmy har pratat väldigt mycket om hur gärna vi bara vill umgås med varandra och "bara vara" en hel helg. Ända sedan vi blev tillsammans har det varit saker inbokade varenda helg, antingen både fredag och lördag eller så en av dagarna. Och visst är det jätte trevligt att vara på middag hos hans mamma, äta middag med mina föräldrar, träffa varandras släkt, umgås med vänner och festa.... MEN inte varje helg.. Vi längtar efter en helg där bara VI TVÅ kan vara ensamma och njuta av varandra. Förhoppningsvis kommer den snart =) Och ofta strax innan vi ska bege oss iiväg på något som har varit inplanerat länge säger vi: Ohhh, tänk vad skönt det hade varit att få vakna upp med dig en lördag, promenera med Zindra, slappa i soffan, äta en god middag, kolla film och BARA VARA ;) och INTE behöva stressa iväg på saker, alltid.. Men antar att det blir så i början av ett förhållande? Alla i min släkt är ju jätte nyfikna på Jimmy, och likaså från hans sida =)

<3 hihi på kvällarna när vii ligger i sängen tillsammans brukar vi alltid prata om allt som vi vill göra/uppleva med varandra. Och jag längtar verkligen till sommaren =) Då kommer massor med skojigheter att inträffa! Vi har planerat vad vi ska göra under helgen då vi firar 6 månader, och även en annan sak som jag inte tänker skriva mer om här! Det nämner jag när det närmar sig ;)


Det är tack vare DIG Jimmy Palm som jag svävar på moln <3

Du gör mig såå lycklig

Imorgon firar vi 3 månader tillsammans, underbart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0