Min helg =)

Godkväll kära läsare!

Mmmm jag vet, dålig uppdatering nu igen! Men så är det när man är " i farten " hela tiden! Haha =) Har ju faktiskt haft anledning till att jag inte har hunnit sitta här och skriva :P

Fredagskvällen spenderades hemma hos Jimmy med hans underbara familj! Vi lagade vår " berömda gryta " och så hade jimmy ordnat en god efterätt också ---> Blåbärspaj =) Verkligen en jätte trevlig kväll, på alla sätt och vis. Jimmy fick ju även jätte fina presenter, hihi.. Både av hans familj och av mig och min familj! Tror att han var nöjd över hur kvällen blev. Efter att gästerna hade gått hem slängde vi oss i soffan och kollade lite Tv, och sen blev det sängen.. ZzzZzzzZZz

Lördags förmiddagen spenderades hemma hos Jimmy! Vi " skulle " äta en god frukost, men så blev det inte.. Haha! Jimmy vet att jag älskar havregrynsgröt ( Vi två brukar ju äta det till frukost! ) och när jag var på toa så skulle han vara snäll och förbereda och fixa iordning gröten till oss två.. När jag kommer ut till köksbordet och inser att det är FIBERHAVREGRYNSGRÖT han har gjort så börjar jag skratta.. USH OCH FY för fibergröt.. Smakar ju för fan skit! Haha.. Fick hälla ut all gröten som han varit så snäll och fixat och sen fick jag ta en torr bulle istället... Haha.. Men tack ändå, hjärtat ;) <3

På kvällen var det ju den omtalade DANSGALAN PÅ SLAGTHUSET som gällde! En kväll jag hade sett fram emot lääänge! Började förfesta hemma hos Izza vid 18.30. Tyvärr var stämningen inte på topp för alla, men vi som var glada vi hade det jävligt roligt ;) haha, eller hur Izza? Vid 21.40 blev vi upphämtade av en JÄVLIGT SUR taxi chaufför. " Nalle " kallades han och det är ett namn jag verkligen ska komma ihåg! Otrevlig och sur och gav oss alla spydiga kommentarer osv.. Så det ska vi snällt ringa och berätta för Kävlinge Taxi! Haaa ;) Tog tåget till Malmö 22.00 och framme på Slagthuset runt 23.00. God dricka, bra musik, mycket dans, trevligt sällskap, kända ansikten osv... Så kan man nog beskriva resten av kvällen =)

Idag har man jobbat kvällen.. Men den har gått snabbt, kan ju bero på att jag har något att se fram emot nu när jag slutar =) Blir hämtad av Jimmy 22.00 och då ska vi hem till honom och mysa ner oss i soffan och kolla på Johan Falk filmen nr 2 =) Såå bra!

Så har min helg sett ut =) Kul va?! Tyvärr har jag inga bilder att visa er då det fotades med Izzas kamera igår..! Men håll utkik på hennes blogg för dom kommer med all säkerhet att dyka upp där i veckan =) www.izzalundberg.blogg.se

KRAMIZZ!


Kommentarer
Postat av: Lotti

Tack!!! Hon är liten och go minsann! :D Kram!

2010-04-05 @ 12:18:28
URL: http://www.yoohh.se
Postat av: Becka

Antar att det var Axas fiberberikade... jag äter dom, dom funkar men Gyllenhammars fiberberikade är faktiskt väldigt goda! :)

2010-04-07 @ 21:03:59
URL: http://bluflowagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0