Operation idag :S

För ungefär tre veckor sedan så var jag med Zindra på djursjukhuset och fick konstanterat att hennes knäskål är konstant ur led samt att korsbandet är av i vänster bakben! Det var inga roliga nyheter =/ Vi skulle få operation tre veckor senare och den dagen är kommen idag! Om en timme sitter jag i bilen påväg in till Lund med mitt lilla liv.. 08.00 skulle jag lämna henne, och har jag TUR får jag hem henne idag annars får jag snällt bärga mig tills imorgon! Nu ska jag äta lite frukost, dricka kaffe och väcka Jimmy <3 <3 <3


         

Haha =) Bilden i mitten är så söt :P Zindra är sur.. hihi


Kommentarer
Postat av: mor

Jo, hon e för söt, Jag ser ju också att det är hemma hos mig hon surar.

2010-04-12 @ 16:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0