Skolångest =/

Fyyy vilken ÅNGEST jag har =/ Mår inte alls bra för tillfället och det är tack vare skolan och det arbetet som vi ska ha färdigt till onsdag 14:e april. Och jag vet inte ens vart jag ska börja! Hur fan skriver man en vetenskaplig text? Ingen aning... Det känns som att detta kommer bli ett arbete som jag kommer på kompletera upp ganska rejält! Man kan inte bli underkänd (sålänge du lämnar in ett arbete i alla fall) och det känns ju bra =)

Nu tänkte jag dricka en kopp kaffe, och sen bege mig ut på veckans fjärde powerwalk =) Påväg hem sen så ska jag svänga in om Biblioteket och se om dom har några intressanta böcker att låna mig till arbetet :S

Sen måste jag verkligen börja SKRIVA!


Kommentarer
Postat av: Lina Persson "A-S"

Jag kan skicka mitt arbete till dig om du vill se hur jag skrev?

2010-04-09 @ 19:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0