Fredag

Trots att jag har fått jobba en kvällstur denna fredag så har dagen ändå varit helt perfekt =) dagen började med en 45 minuters powerwalk för min del, medans Jimmy gav zindra mat, var ute med henne och förberedde frukosten! Väl hemma avnjöt vi den i soffan framför TV:n! Vid 13.00 körde vi till Centan. Hade en del ärenden att uträtta där idag, och massa affärer vi skulle kolla i ;) Nu har vi bestämt oss, kommer bli såå bra!

Imorgon jobbar jag 7-11 (gottit!) Och efter de kommer min älskade Sara och hämtar upp mig! Vi ska köra till Marknadsbörsen och inhandla spackel till fejjan ;) Blir nog att vi tar en fika där inne också, om jag känner oss två rätt! Efter börsen blir det snabba pix hem och göra sig iordning inför kvällens KRÄFTSKIVA! =)

NU: Sängen... ZzZZzzZZz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0