Härliga fredag!

JAAA =) Då var det dags för en tredagarsledighet igen då ;)

Nu ska jag snart ut på min fjärde powerwalk denna veckan, känns verkligen skönt att ha kommit igång, på riktigt ;) Nu jävlar ska kilona rasa! Och efter de ska jag självklart duscha och fixa till mig sen kör jag och hjärtat till Lödde och storhandlar! Det behövs verkligen (...EKO EKO EKO...) Ikväll vet jag inte vad som händer.. Både jag och Jimmy är sugna på en lugn hemmakväll i soffan framför en film, men man vet ju aldrig ;)

Nä nu åker promenad skorna på!

Kommentarer
Postat av: Becka!

Jag & Jessica såg dig allt! =) När du nästan var hemma... Du kom på Kullagatan när vi kom ner från ögondropparna.. Jessica skrek HALLLLÅÅÅ! men du hade ju pluggarna i öronen!! =)

2010-08-13 @ 15:46:45
URL: http://bluflowagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0