Lördagen + Söndagen!

LÖRDAGEN var helt suuper på alla sätt!

Den började med en härlig sovmorgon och senare en god frukost på de (bullar i ugnen) Sen var det dags att köra ner till djuraffären och få Zindras klor klippta (Då jag avskyr att göra det själv!) Jimmy släppte sen av mig hemma och sen så körde han och tränade medans jag började sätta igång med mig själv.. Dusch, rakning, insmörjning, sminkning och hårfix!

15.00 körde vi hem till Jimmys pappa på kalas =) GRATTIS BERTIL! Han bjöd på såå god mat, verkligen generöst! 4 olika sorters grillat kött och 4 olika sorters potatis till ---> Lax, fläskytterfilé, oxfilé och kyckling samt potatisgrattäng, potatissallad, pommes och kokta nypotatis! Ni kan självka räkna ut hur mätta vi blev =) haha!

På kvällen så var planerna från början att vi skulle köra till Björka Loge nyktra och dansa! Men Jimmy har MEGA skoskav och lyckades inte få tag i något compied-plåster så det var bara att tänka om! Pratade med Sara och dom var hemma hos Andy och Sandie och spelade poker och drack, självklart var vi välkomna dit =) Spelade 3 omgångar poker och min älskling vann 2 av dom! VILKEN TUR! Men jag är ändå stolt över mig själv, då jag var i finalen 2 gånger =) 02.00 begav vi oss mot Lödde ----> MAT! Och jimmy som nu hade vunnit lite pengar bjöd Sara, Carlos och mig på mat! Tack hjärtat, du är alltid såå snäll <3

Lördagen blev SUPER trots att det egentligen inte blev som det skulle ;)

NU blir jag alldeles strax upphämtad av Mamma, mormor och Simon! Vi ska köra in till Malmö och äta på restaurang och sen vidare till Modellabb och bli fotograferade =) Såå kul! Mamma fick det i födelsedagspresent av Lars och helt automatiskt blev vi medbjudna, TACK LARS! Och medans jag/vi är i Malmö och blir fotograferade så ska Jimmy och Carlos gå på bio och se Preditor! Tror att Sara är glad att hon får stanna hemma =) hihi..

Nä nu har jag inte tid att sitta här mer! hej på er ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0