Onsdag och i full gång!

Dagen idag började med en promenad med Zindra, en god kopp kaffe på balkongen och runt 10.00 mötte jag upp Celle nere vid Ica ---> Dags för en promenad ( I REGNET!) Trots att det i stort sett regnade hela promenaden så tyckte vi båda att det var skönt! Det är ju inte direkt så att man bryr sig om håret blir förstört =)

Väl hemma OBSERVERA dyng sur! haha.. Så diskade jag, plockade undan i hela lägenheten och sist men inte minst hann jag med en varm dusch också, nice =) Nu väntar jag bara på att Izza ska komma, då blir det en massa "flabb-kaffe" =) Som alltid!

15.15 ska jag vara på ett ställe jag INTE vill vara på idag - Jobbet =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0