Stolt!

Kräftskivan igår var trevlig! Dock kände jag mig såå osocial, tack vare en gigantisk trötthet! Satt och gäspade de sista timmarna innan hemfärd, och i bilen påväg hem somnade både jag och Jimmy direkt! vaknade upp när vi var framme och sa: VA..?! Är vi redan hemma..?! fan vad de gick fort =) haha.. Brukar ju vara så när man somnar i bilen!

Direkt när jag hade vaknat begav jag mig ut på veckans fjärde powerwalk, GO SARA ;) Uppehåll halva vägen och ÖRREGN halva! haha, var helt dyngsur när jag kom hem! Men skönt att ha det gjort.. Trodde aldrig jag skulle hinna gå 4 ggr denna veckan, men jag lyckades! Lite vilja, så funkar allt ;) Hoppas på att vågen visar enn BRA resultat även imorgon! Nä nu ska jag äta lite frukost, dricka kaffe, duscha..

15.15 infinner jag mig på jobb =/ Inte roligt alls...

Tillit eller inte tillit till någon är en sak som kan styra hela ens liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0