Helgen

Jag kan inte säga annat än att det har varit en BRA ledig helg =) Fredagen tillbringades med massa goa vänner hemma hos Vera, en tjejmiddag med god mat och massa annat gott! Blev en del spelande också på kvällen! haha.. Finns ett spel där man har röda runda glasögon på sig och ska läsa på ett speciellt kort, haha.. Jag förstår om ni inte fattar vad jag menar, men såå skoj det var! Jag hamnade med Celle och vi kom sist..

"Frågan till er: På 90 talet..?"

ÖHHHHH... Solbacken..? Haha

"Frågan till er: Kända bergskedjor..?"

Mount everest!!? Ojsan det var visst bara ett berg ;)

Ja ni fattar! Man ska rabbla upp så många ord som möjligt inom det området/rubriken som står på kortet! Älsklingen kom och hämtade mig runt 00.30 GÄSP! Men det var verkligen trevligt hos Vera och jag önskade henne såååå många lyckoönskningar nu när hon skulle ner till Sonny i Kina ;) hihi.. Jag är så glad för eran skull <3

Halva lördagen spenderade jag med Mamma på Center Syd! Fick inhandlat massa fint, och tack mamma för att du ville följa med och hålla mig sällskap! Alltid roligare när man är två..

Senare på kvällen var det dags för Björka Loge! Hade en grymt trevlig förfest hemma hos Izza =) Tack snäckan för de! Men väl inne på Björka tyckte vi inte alls att där var skoj.. ALLDELES för mkt folk! Jag och Jimmy går ut för att dansa med varandra och ha det skoj.. Knappast att man kunde de! Jag flög som en jävla flipperboll inne på dansbanan, inte alls skoj =/ Haha, jag och Jimmy skämtade om att vi skulle åka till Törringe när det är söndagsdans istället ;) Då lär man nog kunna dansa bland alla gamlingar, då dom alla fall visar hänsyn.

Söndagen gick i lugnets tecken.. Började dagen med en powerwalk när jag hade vaknat 12.00! Skönt att röra på fläsket lite grann.. Sen var det bara att sätta igång! In i duschen och sen förbereda maten inför kvällen! Väntade ju FINT besök från Veberöd =) Min älskade Sosso <3 Känns verkligen så skönt att ha dig här, och vi kan verkligen prata om allt! Blev massor med roliga samtalsämne, och till och med så planerade vi en del innför kommande år ;) hihi.. Saknar dig redan snäckan.. Hoppas vi ses snart igen!

Idag började skolan.. Pust.. Vet inte vad som flög i mig, men tidigare idag mådde jag inte bra =/ Kände mig allmät deppig och ledsen, men det gick snabbt över efter att jag fick pratat med älskade Mamma.. Tack för dina stöttande ord, du är bäst! Annars gick det hyffsat bra.. Har redan fått våran första uppgift som ska vara klar och inskickad på torsdag senast kl 15.00. Tuffa papper, men bara att kämpa på =)

Nä nu ska jag ta ett bloss, och sen hoppa i duschen!

Kommentarer
Postat av: sosso

SÖTA DU!!!!! puss o kram

2010-08-30 @ 23:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0