Göteborg <3

Nu närmar det sig verkligen :) Imorgon 07.30 kör vi ifrån Kävlinge upp till Göteborg! Min och Jimmys planerade "kärleks-weekend" ska tillbringas i en av Sveriges mysigaste städer <3 Vi har massor med saker inplanerat och en av dem är självklart julmarknaden på Liseberg, ett måste enligt oss! Det kommer även hända massa annat mysigt däruppe.. Jag tänker inte berätta för er vad som är planerat, det lär ni märka förr eller senare ;)





Kanske, om jag har tid så kommer det dyka upp någon mobilblogg under helgen, håll utkik! Nu får vi nog ta och lägga oss här hemma om man ska orka med dagen imorgon :) det blir en visit på Ullared också när vi ändå har vägarna förbi. Ska bli skoj, då jag inte har varit där med Jimmy ännu :) Vi har ju massor med klappar att handla!

Godnatt kramar från oss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0