Gravid?! Kan nästan tro de :P

Ush ush ush..

Nu har jag verkligen syndat vad jag ska denna julen! Inte nog med alla dessa chokladtomtar, julmat och marsipanfiguer nu har man även tryckt i sig lite nötter och non-stop linser, puuhh! Ibland känns det som att ju mer godis/socker man trycker i sig, desto mer vill man ha..? Antar att kroppen blir beroende av sockret ju fler dagar man stoppar de i kroppen, men från och med imorgon är det SLUT MED DET! Jag har bestämt mig för att inte äta socker/godis från och med imorgon 07.00 - fredag kl 17.00 (På nyår är det väl OK att synda?) Japp, så får de bli :)



Men inget ont utan att det har något gott med sig, som man brukar säga ;) Har haft en super mysig kväll med Jimmy <3 Vi har i stort sett bara legat på soffan och kollat på TRE KRONOR och fångarna på fortet. Och nu ska vi förflytta oss in till sängen.. Jimmy är så söt, lägger sig i sängen med mig såhär tidigt, trots att han inte själv ska upp imorgon för att jag ska få göra något som jag ÄLSKAR ---> Somna på hans arm med TV ljudet i bakgrunden ;) Såå mysigt!

Imorgon är det jobb 7-15.30 :S

"Sara, det är bra pengar.. BRA pengar! Tänk på det"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0