Helvetes mög...

KUL DÅ!! :( Kommer hem från reflektionsmötet med en KOMPLETTERING! Gaaahh.. Har aldrig tidigare fått komplettering på en reflektionsuppgift och just NU när man har som mest att göra innan TENTAN så kommer den! Fan.. Hur ska man hinna med allt?? Satte mig här hemma och "frustrations googlade" på de ämne jag ska änvända, men tror ni jag hittar något?? Wikipedia är i stort sett det enda som dyker upp, och den källan får man inte ens använda sig av :S Hur ska detta gå? Som tur är fick vi en extra dag på oss att skriva den.. TACK, liksom...

Men plugget ska inte hindra mig från att koppla av i 2 timmar! Nope.. Izza och kenny var snälla och bjöd hem oss på lite idol-tittande hemma hos dem ---> GÄRNA! Ska bli skönt att komma hemifrån lite.. Vill inte se den förbannade datan, som jag troligtvis lär få sitta vid hela helgen... Nu ska jag fortsätta att leta information och fakta!

Hoppas att ni som läser får en trevlig fredagskväll :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Britannica.com

2010-12-03 @ 21:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0