Jag förvånas inte!

Detta är sååå typiskt mig:

Har bestämt sedan tidigare att jag ska köra ut till Center Syd och handla 1 "jultröja/tunika", och observera att detta är det enda jag tänker handla! Kommer ut till Centan och hittar en super snygg röd tunika för endast 149 :- verkligen som hittat :) Jaa, tänkte jag! Då var julkläderna fixade.. Promenerade vidare på centan och kunde i släppa den där tunikan, hmmm hade varit rätt snyggt och haft en sådan i svart också med ett par gråa stickade strumpbyxor.. Går tillbaka till cubus och köper en likadan i svart, bort till HM och handlade strumpbyxorna och sist Kappahl så att jag fick lite matchande smycke! Och inte nog med det, går förbi skivlagret och hittar ett spel som verkar skit kul.. Hmm 199:-?? Ja va fan, det får bli en julklapp till mig själv :)

Bilden på den röda tunikan kommer i form av en "ego-pic" på julafton :)

Haha.. Skulle lägga runt 200 :- på en tröja hade jag tänkt..

Istället har jag spenderat 700 :-

Men som vanligt är jag sjukt nöjd med allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0