Julafton =)

Får börja med att tacka Izza och Kenny för en super trevlig kväll hemma hos dem igår :) Det bjöds på god middag: Fylld fläskfile med hasselbackspotatis och jensens favorit sås, MUMS! Därefter blev det kaffe och massa godis och självklart Bingolottos Uppesittarkväll på TV:n. Alla hade lott/lotter men det var bara Izza som vann ---> Miljonbingolotten till nästa torsdag, bra jobbat snäckan :P

Då var det alltså julafton, och den ska jag givetvis fira hemma hos Mamma och Lars i Stävie <3 Tyvärr så ska jag och Jimmy inte fira tillsammans i år (trots att det är vår första jul). Blir lätt så när han har lovat sin mamma sen långt tillbaka, men jag bara måste vara med min familj eftersom de är i Thailand nästa år över julafton. Men som plåster på såren så ska Jimmy givetvis komma hem till oss i Stävie ikväll, och det ser jag fram emot :)

Det kommer bli en underbar Julafton i år, som alla andra år.. Inte nog med all snö, som gör att mysfaktorn ökar, jag har även en helt underbar familj och världens bästa Jimmy Palm vid min sida <3 Livet kan inte bli bättre just nu :)

GOD JUL TILL ER ALLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0