Middagsdax :)

Till mamma: Sängen vi har nu är 180 men vi vill ha 160! Vi båda tycker det är super onödigt med en sådan stor säng då man knappt använder 3/4 av den, samtidigt som det är lättare att möblera med en 160 säng. det blir luftigare på varje sida av sängen samtidigt som att det inte känns som att hela sängen tar upp all plats i rummet :) Så det kommer troligtvis bli en 160 säng UTAN SÄNGRAM! Gött ska det bli :)

Älsklingen har varit super snäll och lagat middagen till oss idag :) Han har panerat torsken, rivit morötter, kokat potatis och gjort sås, mums! Nu är det dags för middag!


Kommentarer
Postat av: mor ;)

I sovrummet behöver man väl inte en massa extraplats, däremot e de skönt med extraplats i sängen tycker jag iaf. Vill bara att ni tänker er för om ifall Kramar

2010-12-14 @ 19:21:39
Postat av: Sara

Mamma: man har gott med plats i en 160 säng! Typ 1 år efter att jag köpt den sängen jag har nu ångrade jag mig! Det är alltid "precis" att sängen får plats i sovrummen jag har haft! Vet många som har en 160 säng och säger att det räcker med goda mått! :)

2010-12-14 @ 19:54:29
Postat av: emma

men tänk om de kommer en bebis en dag o vill sova hos er, då kan de va skönt me en 180! =)

Tyckte era ringar var fina! Får nog hinta om de till killen ;)

2010-12-14 @ 21:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0