Mina fynd :)

Jag är INTE snurrig om ni tror det, mina mobilbloggar som jag skickade på julafton publicerades idag! Hmm? Antar att det var överbelastning just den dagen därför dem aldrig publicerades då.. Bara så att ni vet :)

Har i alal fall haft en toppen dag på NOVA med min Izza :) Fick shoppat en del, hälften på REA och hälften till ordinarie priser. Men jag är som vanligt sjukt nöjd med allt! Självklart tog vi vars en fika på Espresso House, Varm choklad med en tonfiskbagel åt jag :) Riktigt gott och precis lagom med mat sådär mitt på dagen!


Finstickad halvlång tröja från HM 199 :-


Klämmor med läderrosetter 29.50 :- och bronzpuder 59.50 :- från HM


Vattenflaska från Stadium 29 :-


Finstickad halvlång tröja från BIK BOK NU: 149 :- (REA: 299:-)


Basleggings från Gina tricot 99 :-


Underbara pärlor från Guld fynd 79.50 :-


Crocker jeans från JC NU: 199 :- (REA: 399 :-)

Tyvärr blev det ingen träning med Vera idag :( Hon är sjuk och då ska man absolut inte träna! Tycker du gör helt rätt i att bli hemma gumman.. Men jag ska dit ändå! Här ska det brännas kalorier ;) Ska inviga mina nya träningshandskar idag som jag fick av min bror i julklapp, hihi.. Hoppas på att dem är riktigt bra så att jag slipper få ont i händerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0