Mys pys :)

Nu har jag tänt 22 värmeljus i lägenheten :) Inte för att det är kallt, utan mer för att jag vill att den där "mys-känslan" ska infinna sig.. Det är i stort sett det enda mysiga med vintern och kyla, alla dessa ljus som man kan tända varenda kväll.. Nu ska jag ta mig en varm dusch, ta på mig morgonrocken och mysa ner mig i soffan. Mer mys än så blir det inte eftersom jag måste tentaplugga nu ikväll! Men vad gör det när det snart bara är 3 timmar kvar till Jimmy kommer hem?! <3 Det är så skönt att veta att man har sovmorgon tillsammans med honom imorgon, underbart!



Nu är det bara 3 dagar kvar tills vi åker till Göteborg :)

En helg full av kärlek <3 Längtar...

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0