Plugga, plugga, plugga!

Nu är det bara plugg som gäller, puuhh! Har suttit med alla dessa böcker, sammanfattningar och anteckningar i snart 6 timmar.. Läser - gör understrykningar - rökar - läser - skriver egna anteckningar - toa - läser - middag osv.... KUL LIV! Anledningen till allt detta läsande är för att jag har TENTA på onsdag. Undrar hur det ska gå eftersom 3 värdefulla "plugg-dagar" försvann nu när vi var i Göteborg. Men men, det får gå som det går, helgen i Göteborg gick faktiskt före allt ;) Men nu ska jag plugga satan, gå till TENTAN och göra mitt bästa. Klarar jag den blir jag förvånad, kuggar jag är det bara att skriva omtenta. Svårare än så är det inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0