Söndag!

Idag är det söndag och helgens sista dag :( Men det är även en dag närmare "jullovet" och Julafton :) Ska bli skönt med två veckors "ledigt" från skolan, tyvärr så ska den sista reflektionsuppgiften för denna terminen vara inne samma dag vi kommer tillbaka, vilket innebär massa plugg under dessa två veckor! Men skit samma, huvudsaken är att man är hemma och slipper ta sig till Lund :)

Nu ska jag alldeles strax bege mig till gymmet för ett träningspass! Har bara blivit träning 2 ggr tidigare i veckan, och jag har ångest för det! Så idag kör vi ett pass till, då har jag i alla fall kommit upp i 3 tillfälle denna veckan.. Får skynda mig hem efter träningen, hoppa i duschen och fixa till mig i rekordfart :P Idag ska jag och Jimmy samt hans systrar med respektive på middag hos deras pappa :) Kommer bli super, som alltid med dem!

Hörs senare igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0