Suuperlätt!

Jag har varit mega dålig på att blogga idag.. Det har sina anledningar! Jag har städat hela lägenheten, tvättat 4 maskiner tvätt samt börjat packa lite inför Göteborgsresan :) Puuhh! Tänkte ta något lätt att äta nu, sen ska jag iväg och träna med Mamma :) Skönt att jag lyckades klämma in 4 träningspass denna veckan, så slipper man ha dåligt samvete för att man har legat på latsidan :P

Jag tycker att det är jätte skönt att resa iväg till Göteborg nu när det är vinter. Låter kanske konstigt men så är det! Vi åkte till Göteborg i Juni månad och det var mega svårt att packa! Även om det är sommar och varmt så kan man aldrig veta hur vädret kommer bli från dag till dag. Packar man ner skor som är öppna så måste man kanske också packa ner skor som är täckande. Tänk om det börjar regna, och regnar hela dagen? Och samtidigt som man packar ner klänningar får man kanske ha långbyxor också med sig om det skulle bli svalare en dag, jobbigt! Nu är det så lätt :) Man vet att det är vinter, och kallt i alla fall hela helgen! Det enda man behöver av det "stora" är i så fall vinterjackan och 1 par vinterskor, THATS IT ;)

Skriver mer senare igen :) Hej svej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0