Efterlängtade lördag =)

Nu längtar jag så himla mycket till ikväll så att jag snart spricker!! Jag känner mig också som en tickande bomb, precis som du sa till mig igår <3 Jag, Jimmy och Izza ska hem till Kenny i Eslöv =) Äta tacos, kolla melodifestivalen och självklart lira lite GH! Eftersom vi umgås med dom 2 bästa killarna (EVER!!!) ikväll så kan denna kvällen inte sluta annat än BRA! Jag ska alltså umgås med mitt hjärta från 17.00 idag till 17.00 imorgon! 24 timmar med den bästa ;)


Slänger kanske in en mobilblogg ikväll ;)


Kommentarer
Postat av: Lotti

Hallo Du! Jadå allt är bra med oss! :) Själv med? Lycklig och jävlig? ;) Hehe!

Yes men absolut får du göra det! Roligt! =) Det blir i så fall 200kr med en kedja och två brickor. Så bara hojta till igen om det är intressant =)

Kram!

2010-02-21 @ 21:13:13
URL: http://www.yoohh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0