Lilla vän ;)

Detta är skrattretande!

Fick en del kommentarer på min facebook om att min blogg  är så löjlig! Att jag fick för mig att skriva om mina matvanor, hur jag ser ut och vad jag har på mig var sååå löjligt! Jag kunde inget annat än SKRATTA =) Personen som har kommenterat detta har verkligen allvarliga problem själv. Hur moget är det som 30 åring att skriva i detalj om sitt sexliv i BLOGGEN????? Kan någon svara på de?! Är man frisk då?! Ett stort rop på uppmärksamhet enligt mig! Jag ska skriva ett exempel här i min blogg:


Idag har Calle varit hos mig..... LER.... Och vi har myst heeeela kvällen.... hihihihi..... Blev en del sex på spänannde platser också.... ler..... Först började vi på storarumsgolvet.... han knullade mig sååååå hårt.... hihih..... spännande.... sen så ville han att jag skulle suga av honom... asg.... eller hur Calle?.... hahaha.... Han kan verkligen inte få nog av mig.... =) sen ville han ju fota mig också.... hihihihi..... hahahahah..... ler..... sen så kom han i min mun... egentligen gillar jag inte att svälja sperman men gör de för hans skull... hahaha... myyyysigt!!! Får väl se när han kommer nästa gång, jag har han ju lindat runt mitt finger.. ASG!! hahaha.. eller hur tjejer???....


Vad är det med alla punkter???? haha.. Något jag verkligen inte fattar!
Och: hahahahaha + hihihihihih + asg är verkligen några bra uttryck! Yeee!
Go for it girl ;)


Så vad tycker ni mina läsare? är min blogg så himla tråkig och löjlig? Hade önskat massor med kommentarer i detta inlägg =) Då hade Sara blivit glad =) Men eftersom läsarna bara blir fler och fler så är jag nog rätt intressant ändå!

KOMMENTARER TACK =)



Kommentarer
Postat av: Bella

Haha jajo det är MINST SAGT skrattretande! .....ASG.... (haha) Nä usch för sådana människor. 30 år, skriver som om hon vore 14, 5 hundar i en LITEN TVÅA (!!) samt en unge på de, där det inte "finns någon" pappa.. Haha tro fan hon e singel, det är ju en mans värsta mardröm! Haha! Som sagt, måste ha gått miste om något i sin barndom!

O nej gumman. Din blogg är intressant och absolut läsvärd.. fråga dina 100+ läsare ;)

2010-02-02 @ 19:51:51
URL: http://izzalundberg.blogg.se/
Postat av: johanna

din blogg är bra sara :)

2010-02-02 @ 20:24:36
URL: http://johannalinden.blogspot.com
Postat av: annica

tycker absolut att din blogg e härlig o läsa=)

det e bara o skita i va andra tycker, att skriva en massa störda kommentarer bevisar bara intelligensen hos vissa!!



Fortsätt blogga sara=)

kramar annica

2010-02-02 @ 20:26:18
URL: http://annicaomoa.blogg.se/
Postat av: Ida

Tycker din blogg är jätte bra, mysig liksom.

Lite störigt dock när du fotar din mat, ser jämt så gott

ut att det oftast blir det till middag nästa dag... :)

keep up the god work!



Kram

2010-02-02 @ 20:31:30
Postat av: AC

hahahahha. skriver en 30-åring sånt i sin blogg?? låter lite väl.. tror inte folk är intresserade av att läsa var o hur hon hade sex. finner inte ord för en sådan människa.

2010-02-02 @ 21:15:12
Postat av: Linda

hahaah braa Sara!!! Den människan är totalt galen =) Det vet hon själv om oxå....!!! Din blogg är sit kul o läsa;-)

2010-02-02 @ 21:27:00
Postat av: Anna o Amanda

jag älskar att läsa din blogg. speciellt om vad du ska käka, då får man tips =) o mycke mer intressant e det när man får se outfits..för du e såååå fin!!!!... mera av det=) hihi...o den, vi kan kalla hon för den, för jag finner inga ord för en sådan människa som den, kan LÅTA BLI o läsa!!

du är underbar, o och du är en person som denna människa gärna vill vara som...! så se det bara som positivt, denna hon e avis!!!

älskar dej min vän

2010-02-02 @ 21:32:36
URL: http://underbaralivet.blogg.se/
Postat av: charlotte

Jag tittar in då och då och läser :)

2010-02-02 @ 21:43:14
URL: http://charlottea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med dig Sara!!Hur sjuk i huvudet e man om man berättar in i minsta detalj om sitt billiga sexliv i en blogg! Det värsta e att det finns ett barn med i hennes liv,mogen förälder som håller på så.STACKARS lilla tös som ska få växa upp i ett hem där det är skyttetrafik med karlar.Säger rätt så mycket om en person om man har flera kandidater som skulle kunna vara "pappa".Å hälften e inte torra bakom öronen.Nä du Sara, bry du dig inte om hennes IQ befriade kommentarer.

2010-02-02 @ 21:51:02
Postat av: Cornelia

Har sagt sen första början att det är fel på henne! Hon är inte som man ska. Jag läser för att det är du rätt igenom. Ingen skitsnack. Bara ärlighet.

2010-02-02 @ 21:52:33
URL: http://neeelia.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sara!! Det roliga med din blogg är ju alla bilder. Att du skriver ofta, mm. Visst jag behöver inte läsa om vad du äter till frukost.. Men vad gör det!! Då har ju jag nåt att läsa om när jag äter frukost.. =) Skit i sånt löst folk. Dom är inte värda din energi. Den ska du lägga på skolan.. =)

2010-02-02 @ 21:52:56
URL: http://www.zooonnet.se
Postat av: angelica

helt sjuk männsika ju haha lita 14 stuk över henne, asså klart man berättar om sitt liv men vissa saker behåller man fan för saj sj ju!!!!!

Men de precis som hon behöver hävda saj inför alla andra po nått sätt, mår nog rätt dålit sj tror ja!!!

2010-02-02 @ 22:42:09
URL: http://pinupangel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Personen i fråga kanske borde ta reda på vem pappan till hennes barn är innan hon börjar bry sig på andra..så sorgligt att en tjej på 30 år inte vet bättre, stackars tös!!!

din blogg är kanon, hennes läser man om man vill få sig ett gott skratt!!

2010-02-02 @ 22:59:30
Postat av: Anonym

Det finns ett ord för sådanna som "hon".. WHITE TRASH!!!!!

2010-02-02 @ 23:11:53
Postat av: Beckabus!

Förstår inte varför man fortsätter besöka en blogg som man uppenbarligen stör sig på?

Aja.. Lägg inte ner energi på henne, det är ju din uppmärksamhet hon vill ha genom att provocera.

2010-02-03 @ 10:04:15
URL: http://bluflowagirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

SKANK är vad hon är!

2010-02-03 @ 10:37:38
Postat av: Nenne

Haha, de finns gott om avundsjuka människor som hon! Fortsätt blogga på för de är kul å följa er i Kävlinge :)

2010-02-03 @ 10:42:15
URL: http://jennieklang.blogg.se/
Postat av: Trogen läsare :)

Av många anledningar följer jag din blogg troget, läser varje dag, ibland flera ggr :) gillar din blogg för den är av stor blandning, mycket bilder, mycket text o mååånga sunda tankeställningar. sen gillar ja oxå att du inte så "för personlig", o samtidigt inte ytlig som så många andra :) som sagt en härlig blandning av glädje o sorg :) kör hårt tjejen du gör en toppen blogg :) /Trogen läsare

2010-02-03 @ 12:01:06
Postat av: Anna

Med tanke på hur många som läser din blogg så e den ju intressant...=D Jag tycker det iaf...Kram på dig

2010-02-03 @ 16:49:45
URL: http://anlice.blogg.se/
Postat av: lola

haha första gången jag läste din blogg...ja hon är så jäkla patetisk den människan....så sjukt att skriva om sitt sex liv me calle hon är ett jäkla äckel...fy fan vilken slampa haha....några vänner i sin egen ålder finns heller inte hmmm kan undra varför ingen i hennes ålder är så äcklig som hon haha så hon får umgås med fjortisar....hihi tycker din blogg är grym mycket blandning så det ska vara

2010-02-03 @ 18:13:07
URL: http://lolacederholm.blogg.se/
Postat av: ulrika

tack lola,,vet hur avundsjuk du e.

2010-02-03 @ 18:16:03
Postat av: lola

det skulle vatt de va ullis....haha patetisk e du calle tar bilder på alla brudar han sätter på trodde du visste de moohahahavad va det igentligen som gick så snett när du föddes??? du behöver inte berätta för det lär väl ta år för dig hahaha

2010-02-03 @ 19:43:21
Postat av: Rebecca

Haha den människan är fan inte frisk. Tycker synd om lilla Wilma som har en sån mamma. Fattar hur man kan hålla på så. 30 år och skriver sånt ?! jaja, Din blogg är skitbra :) är inne tyå varje dag :) Hihi, Puss&Kram Rebecca

2010-02-04 @ 10:18:12
URL: http://swahnrebecca.blogg.se/
Postat av: Ida Nordstedt

Haha, Hon är ju knast tänkte skriva hennes namn men de e inte nämt än ser jag:P Så jag låter oxå bli då. Jag tycker din blogg är grym speciellt med alla bilder:D Fortsätt som du gör:D Puss pUss

2010-02-04 @ 10:37:52
Postat av: Ida Nordstedt

Får väl tillägga här att det var citatet jag störde mig på... Alltså inget personangrepp så blir de förhoppningsvis inga missförstånd.

2010-02-04 @ 16:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0