Snart är det TENTA :S

Nu är jag ledig måndag - torsdag från skolan! Tentaläsning som det så fint heter =) På fredag gäller det, då skriver jag min första tenta någonsin! Känner mig redan jävligt nervös och spänd (Undrar hur detta ska gå??) Jag kommer göra mitt bästa, plugga så gott jag kan och lära mig allt på mitt vis. Om det funkar återstår att se.. Man vill ju så gärna klara det, men lärarna har varnat oss för att säkert många kommer att kugga på första tentan. Man är osäker på hur frågorna ser ut, vilka frågor som kommer, i vilken omfattning svaren ska vara osv.. SVÅRT! Säger bara: Tack och lov att man har varit så pass duktig och varit på i stort sett alla föreläsningar! tror att de kommer hjälpa mig mycket =)


Om en stund kommer Jimmy till mig <3 Tyvärr känner han sig lite krasslig så jag antar att det blir en dag på soffan idag, men inte mig emot =) Prison Break, god middag och underbart sällskap är väl aldrig fel?! ;) I just LOVE to be with him <3



Kommentarer
Postat av: Beckabus!

Snart är det tenta, och du kommer göra succé! Don't worry honey! ♥

2010-02-22 @ 18:31:57
URL: http://bluflowagirl.blogg.se/
Postat av: Sara =)

Göra succé?? Lite väl starka ord det där gumman ;) Det enda jag hoppas på är att jag klarar den :S

2010-02-23 @ 06:31:58
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Mor

Du klarar det. Skulle du mot förmodan kugga är det inte hela världen i heller.

2010-02-23 @ 07:25:15
Postat av: Vera

Du kommer klara det Gumman.. Håller tummarna för dig!! Love you! Puss

2010-02-23 @ 11:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0