Såå kär i dig <3

Vid 23.45 igår kom mitt hjärta hem till mig, saknad som vanligt =) Vilken underbar känsla att få ha sin kärlek hemma hos sig! En person frågade mig igår om jag fortfarande var sådär nykär? KLART jag är! Jag är såå himla kär och jag kan knappt beskriva mina känslor. Har aldrig någonsin känt såhär förut <3

Idag har jag spenderat några timmar med min Pappa och Joel i Malmö =) Blev bjuden på chiliconcarne, såå gott! Jag hade köpt med mig en kladdkaka och vaniljvisp, så det mumsade vi på efter maten. Tack Pappa för en jätte trevlig kväll hos dig/er. ÄLSKAR DIG!

Imorgon är det skola som gäller mellan 08-13. Är ganska nervös så vi ska redovisa vårt grupparbete imorgon :S Det är andra stora grupparbetet nu på 1 månad som har gjorts. Första redovisningen vi gjorde gick jätte bra (Tror jag.. hehe) Så jag får hoppas att den imorgon också gör de! Önska mig all lycka imorgon läsare =)


Nu kallar sängen ZzzZzzz


Kommentarer
Postat av: Evelina

Gumman kan det vara jag som frågade om du fortfarande var nykär;-)?

2010-02-17 @ 23:31:59
Postat av: Rebecca

Lycka till!!

2010-02-18 @ 12:57:02
URL: http://swahnrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0