Bildinlägg ---> Party med töserna på juldagen =)

PARTY PÅ JULDAGEN! Japp de kan man säga =) Vi firade Vera som hade fyllt år och hon bjöd på tacos, sjukt gott! Dock blev vi alla lite för mätta, som vanligt! Varför slutar man inte äta när man känner sig lagom mätt? Nä, då ska man ändå på den där 2 portionen " bara för att det är såå gott " Suck.. Att man aldrig lär sig!

Drack och hade det trevligt hemma hos mig, sen tog vi oss in till Malmö och CHILLI =) Ett jätte roligt ställe! Jätte bra musik, och när jag menar bra musik då menar jag att dom spelar väldigt blandat med låtar! (80 talare + 90 talare + ny modern musik + gamla godingar!) Dock var stället ganska litet, och tyvärr lite för mkt folk. Men vi hade dte super skoj!! Tack tjejer för en rolig kväll =)


         


Underbara Vera lagar köttfärsen till tacosen =) MUMS!!

         


Ego pic med underbaringarna =)


Självklart blev där en ego pic på oss två med ;)


MASSA pussar från oss ;)


Kommentarer
Postat av: Becka

♥ Dom 4 Finaste flickorna i världen! Hihi...

2010-01-14 @ 20:12:14
URL: http://bluflowagirl.blogg.se/
Postat av: Pappa..

Hej min älskade dotter..Så vacker du är <3



Kolla denna// Alcotest :)



http://i760.photobucket.com/albums/xx242/sowerd1/Drinks_breathalyzer.gif

2010-01-14 @ 21:11:02
Postat av: ulrika

fattar inte hur du kunde gilla chilli,,åldern e 18 o människorna som e där e inte en dag över 18 typ haha

2010-01-15 @ 01:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0