Bio med becciz ;)

Kvällen igår var super på alla sätt och vis =) Började med att jag och Jimmy fick några timmar för oss själva här hemma ;) Lagade lite mat och hade det jätte mysigt! Tyvärr blev det bara SKIT av köttet! Kan ju säga att jag aldrig kommer köpa fläskytterfilé igen! Grr.. Jävla skit kött helt enkelt! Men men, vi åt ändå och typ låtsades att vi inte brydde oss! Under tiden anlände gäst nr1 = Kenny =) Trevlig prick det där. ( jimmy kompis! ) Efter de blev det mys i soffan till Lets Dance i väntan på att Izza skulle komma. Typ 1 timme senare än väntat dök hon upp =) Då blev det Black Jack och massa "skit-snack" med grabbarna =) En jätte trevlig kväll som vi får göra om snart igen, eller hur...?!


Idag bestämde jag och Rebecca oss för att ha lite kvalitetstid tillsammans =) Kan behövas, eller hur snäckan ;) Så nu har vi precis ätit tillsammans. LYXMIDDAG = Vårrullar och kokgrönsaker! haha.. Eller inte, men gott är de! Och nu ska vi snart bege oss in till Lund och se bio, suuper mysigt! Meet the Morgans heter filmen. Verkade super bra på reklamen i alla fall, så det får vi hoppas på ;)






Ha en bra lördag kväll allesammans!! Kramar från mig <3


Kommentarer
Postat av: Pappa..

Och denna filmen vart kass va??

2010-01-16 @ 22:43:47
Postat av: Becka...

Nejdå, den var bra!! :)

2010-01-16 @ 22:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0