97 läsare =)

Godmorgon alla 97 läsare =)


Gick in på statistik sidan innan idag och ser att mina läsare verkligen har hängt med mig till blogg.se =) KUL!! Ca 90 - 97 läsare varje dag. Jag vet ca 20 pers som läser, undra vem alla ni andra är????

Igår kom J hit till mig ;) Wonderfull... Nu har vi träffats 3 dagar på rad och han har sovit här alla nätter =) Allt känns såå bra. I think I´m in love <3 Underbarare kille får man leta efter ;) hihi.. Vet inte när vi ska träffas nästa gång, men antar att det inte lär dröja särskilt länge.. Och de GILLAR vi!

Just nu står Izza i mitt vardagsrum och lirar GH ---> Fleetwood Mac - Go your own way!


SJUKT BRA LÅT!!


Har blivit 2 koppar kaffe och lite skitsnack of course =) Börjar snacka om vad som händer till helgen! Haha, det är bara tisdag och vi ska redan planera! Typiskt oss =) Vi får väl se vad som händer, J och hans kompisar kanske också är med på noterna ;) I hope so.. hihi...


Jobb ikväll ---> Mindre skoj!!!!!!!!!!!! Suck...




Kommentarer
Postat av: THerese

2010-01-05 @ 16:30:36
Postat av: Therese

Då provar jag igen och hoppas på att hela inlägget kommer med denna gången ;)

Jag läser din blogg lite då och då. känner dig inte alls men tycker att det du skriver är intressant och roligt så man bara måste komma tillbaka igen och igen för att se om något nytt har hänt :)

/Mvh Therese

2010-01-05 @ 16:36:07
Postat av: Sara =)

Tack Therese! Det var kul att du kommenterade =)

2010-01-05 @ 17:26:54
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Bella

Ja o jag ska FAN klara låtjävlen!!!! 100% it

2010-01-06 @ 09:26:32
URL: http://izzalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0