För mycket dricka kanske??

USH, idag mår jag verkligen som jag förtjänar =/ Det blev en aning fööör mycket dricka igår, att man aldrig lär sig?! Men jag har bara mig själv att skylla! Skiter man i att äta middag för att man "inte hinner" och dricker 7,0:or hela kvällen på de så kan det inte annat än att sluta illa!

Trots att jag mår skit idag så hade jag en trevlig kväll igår i alla fall! Förfest i Eslöv hos Kenny :o) Suuper skoj! Trevligt med lite nytt folk också, dock mer pinsamt att jag blev så full som jag blev! haha.. Och TACK till min underbara Jimmy som alltid är så fruktansvärt snäll och go! Kunde inte hittat en bättre kille!

DU ÄR UNDERBAR <3


Mys i soffan med mitt hjärta <3

Om 2,5 timmar är det dags att jobba, på kullagården! Har inte varit där på 2 veckor och ska jobba i en grupp jag inte är jätte van vid så det känns lite konstigt! Men det ska nog gå bra =) Måste ju ha ihop lite pengar, livet som student är INTE speciellt fett =/ TYVÄRR...


Önskar alla en riktigt trevlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0